Sinonimi: 1-hchpk; 1-hydroxycyclohexyl phetyl ketone
● Apparenza / Culore: Powball Crystalline Biancu
● Pressione vapore: 0mmhg à u 25 ° C
● U puntu di fusione: 47-50 ° C (Lit.)
● Indice refractivu: 1.607
● PUNTU BOILLING: 339 ° C à 760 mmhg
● PKA: 13.23 ± 0,20 (previstu)
● Puntu Flash: 144.2 ° C
● Psa:37.30000
● Densità: 1.141 G / cm3
● Logp: 2,56450
● Storage Temp.nart Atmosfera, Temperatura di e pianura
● solubilità.:acetonitrile (ligeramente), cloroformu (ligeramente)
● Un solubiliazione d'acqua.: pocu discututu solu in acqua (1108 mg / l à 25 ° C). Soluvuli in Acetone, Icieto Buthy, Methanol è Toluene.
● XLOGP3: 2,6
● Cuntornu di Donor Bond Hydrogen: 1
● U Contu di Accetta di Hydrogen: 2
● U Contu di Bond Rotatable: 2
● massa esatta: 204.115029749
● Conte di Atom pesante: 15
● cumplessità: 223
● pictogramma (s):Xi
● Codici di Periculu: Xi
● dichjarazioni: 36
● dichjarazioni di sicurità: 26-24 / 25
● Smiles Canonici: C1CCC (CC1) (C (= O) C2 = CC = CC = C2) o
● usi: 1-hymroxyCyclohexyl Ketone Fhenyl hè adupratu cum'è tecnulugia di i radiazioni è sò usati in diverse applicazioni è imballaggi, mobili. 1-hymroxycyclohexyl ketone feniliu hè adupratu cum'è e tecnulugie di u radiazione UV chì sò usati in diverse applicazioni è rami di l'industria cum'è a stampa, i mobili.
1-hydroxycyclohexyl phetyl ketonehè un cumpostu chimicu cù a formula molecular c13H16O2. Hè cumunemente cunnisciutu cum'è Irgacure 184 o Hcpk.
Irgacure 184 hè una photoinitiator, significatu chì dichjara o catalicizini una reazione chimica nantu à l'esposizione à a luce. Specificamente, hè un Photoinitiatore di Tipu II, chì significa chì assorbe luce in l'ultraziana (UV) è sottumettenu una reazione fotochimica per generà radicali liberi. Questi radicali liberi ponu inizià a polimerizazione o e reazzioni chì si liganu in diverse tipi di materiali, cum'è e corretti, l'adhesivi, è inchi.
Alcune applicazioni potenziale di Irgacure 184 includenu:
Cappelli UV-Curattivu:Hè adupratu cum'è fotoinitiator in corretti di u UV, chì sò e catatings chì si secca rapidamente quandu esposta à a luce UV. Questu permette à i tempi veloci è l'efficienza migliurà in i prucessi di revestimentu.
Stampa di Primtatura 3D: Irgacure 184 hè adupratu in u prucessu fotopolimerization in a stampa 3d. Quandu luce UV hè applicata, dimardà a polimerizazione di u resin liquidu, chì porta à a furmazione di l'oggetti solidi da capa.
Adhesivi è Sigillanti:Hè impiegatu cum'è una photoinitiator in l'adesivi è i sigillanti di u UV. Questi materiali offrenu rapidu è guarimentu rapidu nantu à l'esposizione à a luce UV, chì permette di una pruduzzione più veloce è ligame in diverse industrie.
Arti grafichi è stampanti inchini:Irgacure 184 hè adupratu cum'è una photoinitiator in i tinti di u UV utilizatu per a stampa di diverse sustrati. Aiuta à ottene a curazione rapida è e proprietà di adesione mejorata in diverse superfici.