dentru_banner

Prudutti

1,3-Propane Sultone; Cascu: 1120-71-4

Breve descrizzione:

  • Nome di pruduttu: 1,3-Propane Sultone
  • Cas: 1120-71-4
  • MF: C3H6O3s
  • MW: 122.14
  • EINEEC: 214-317-9
  • Sinonimi: 3-Hydroveryfonicu acidu Gamma- Sultone; 1.2-Oxatolane, 2,2-diossidu; 1.3-Propanesultone; propanu Sultone
  • Categorie di u produttu: Composti di u Selfur & Seloium; Chimichi Heaterociclici / Fine; Borone, Nitrile, Heterocicles; Quinucaceutali Inrediates; 1120-71-4

  • Nome di u produttu:1,3-Propane Sultone
  • Sinonimi:3-Hymroxy-1-Propaneplonfonicu acidu di l'asu di supoisziale; 3-Hustanes-1-hindanees-1-hymroxy-1-Hymroxypropanesco (3-idroverypropanescoifico a acid GAMMA-Sultonfon) 3-IdrothePropan Sultone; 1.2-Oxatolane, 2,2-diossidu; 1.3-Propanesultone; propanu Sultone
  • Cas:1120-71-4
  • MF:C3h6o3s
  • MW:122.14
  • Einecs:214-317-9
  • Categorie di u Produttu:Composti di Selfur & Seloium; Composti Heaterociclici / Cori; Borone, Nitrile, Hetroprics; QuinucraTiTichi Tarmaceutali; X20-71-4
  • File Mol:1120-71-4.MOL
  • Dettaglio di Produttu

    Tags di produttu

    assad1

    Proprietà chimica sultone di propone

    PUNTU DI MUTURA 30-33 ° C (lit.)
    Punto di Borsa 180 ° C / 30 mmhg (lit.)
    densità 1,392 g / ml à 25 ° C (lit.)
    pressione vapore 0,001-0.48PA à 20-25 ℃
    indice refratticu 1.4332 (stima)
    Fp > 230 ° F
    Tempi di Stoccaggio. Atmosfera inert, temperatura di amabili
    forme in polvero
    Culore Biancu o incolore à u giallu di luce
    Solubilità d'acqua Ligeramente solubile
    Congelingpoint 30.0 à 33.0 ℃
    Sensitivu Sensibule in umienza
    Brn 109782
    Stabilità: Stabile, ma sensibule di umidità. Incompatibile cù forti agenti ossidizanti, forti d'acidi, basi forti.
    INSIKEY Fsspdaquiydcn-uhfffaoysa-n
    Logp -2.86--0.28 à 20 ℃
    Riferimentu di a basa di dati di case di Cas 1120-71-4 (Riferimentu di a Base Cas)
    Riferimentu in chhenca 1.2-Oxatolane, 2,2-diossidu (1120-71-4)
    IARC 2a (vol. 4, sup 7, 71, 110) 2017
    Sistema di Registru EPA 1,3-Propane Sultone (1120-71-4)

    Infurmazione di sicurità

    Codici periculre T
    Dichjarazioni di risicu 45-21 / 22
    Dichjarazioni di sicurità 53-45-99
    REDADR Un 2810 6,1 / PG 3
    WGK Germania 3
    RTecs RP5425000
    F 21
    Tsca
    Periculu 6.1
    Packinggroup III
    Codice HS 2934990
    Dati di sustanzi periculosi 1120-71-4 (dati di sustanzi periculosi)

    Usu di Sultà è sintesi di Sultà

    Descrizzione A propane sultone hà ancu cunnisciuta cum'è 1,3-propanu Sulting in i Stati Uniti in u 1963. Propane sapone esiste in a temperatura amazione cum'è un solidu incolore o cum'è un soldu indipolina.
    Proprietà chimica 1,3-Propane Sultone hè un solidu cristallinu biancu o un liquidu incolore sopra 30 ° C. Rilascià un odore bruttu mentre si fonde. Hè prestu solubile in acqua è parechje solventi organiche cum'è e ketones, l'emercoboni aromatiche è idrocarburi.
    Usi 1,3-Propane Sultone hè adupratu cum'è un intermediu chimicu per introduttu u gruppu sulfopropil in molécule è per conferisce a solubilità di l'acqua è un caratteru anionicu à e molécule. Hè adupratu cum'è un intermeuiu chimicu in a produzzione di fungide, insetticidi, ripari, viulani, agenti, bactersionostatte, bacrosione per azzillo miss
    Applicazione 1,3-Propraneseultone hè un Ester sulfonicu ciclicu adupratu principalmente per introduci una funzialità zulfonica propeia in a struttura biologica. Hè stata usata in a preparazione di a Poly [2-ethynul-n- (Propilsfonumosa) Pridely (4-vinile
    1,3-Propanesultone pò esse adupratu per sintetizà:
    Un celicu di u liquidu di u liquidu ionicu sufonicu uitu in modu di u liquidu Ionicu chì pò esse usatu in idrolisi di a cellulosa.
    Sali Molten ZwittericInic
    Siliconesi almicificanti zwtilicali da a quaternizazione di silicones funziunali organici.
    Preparazione 1,3-Propane Exportatu a cumenti di l'iscinu di delidore-prupungazione di gamma, chì hè preparatu di l'idroxypropepropa di u sodiu. Questa salata di sodiu hè preparatu per aghjuntu di bisulfite di sodiu à l'alcohol allyl.
    Definizione 1,3-Propane Sultone hè un Sultone. Hè adupratu cum'è intermediu chimicu. Quandu hà riscaldatu à a decomposizione, emette fumi tossichi di ossidi di sulfuri. L'umani sò potenzalmente esposti à residui di 1.3-Propane Sultone quandu utilizate i prudutti fabbricati da questu cumpostu. I piste primari di l'esposizione umana potenziale à 1,3-propanu sultone sò ingestione è inalazione. Cuntattu cù sta chimica pò causà irritazione mulliente di l'ochji è a pelle. Hè raghjunatu previstu per esse un carcinogenu umanu.
    Descrizzione Generale Princietultone hè un solitu lidu incolore, senza cristallo biancu chì hè prestu solitu in acqua è numere organiche cum'è ketons, staccatori è idrocarburi aromatici. Furming point 86 ° f. Libera un odore bruttu quandu fusione.
    Reactions Air & Water Soluble in acqua [Hawley].
    Prufilu di reattività 1,3-Propanesultone reagisce lentamente cù l'acqua per dà à l'acidu di 3 hydroveropanefonfonful. Questa reazione pò esse accelerata da l'acidu. Pò reagisce cù l'agenti riduzzione forti per dà à u sulfide idrogenu tossicu è infiammabile.
    Periculu Possibile carcinogenu.
    Punziu di salute A propane sultone hè un carcinogenu in animali sperimentali è un suspettatu carcinogenu umanu. Nisun datu umanu sò dispunibili. Hè un carcinogenu in rati quandu hè datu oralmente, intravenosamente, o da esposizione prenatale è un carcinogenu lucale in i toti è i ratti quandu datu subcutaneamente.
    Inflamabilità è splosibilità Nonflammabile
    Prufilu di sicurità Cunfirmatu carcinogenu cù carcinogeni esperimentichi, dati ioplastigenici, tumorigeni, è teratogeni. Velenu da a strada subcutanea. Moderatamente tossicu da u cuntattu di a pelle è e rotte intraperitoni. Dati di mutazione umana hà riportatu. Implicatu cum'è un cervellu umanu carcinogenu. Un irritante slun. Quandu hà riscaldatu à a decomposizione emette fumi tossichi di sox.
    Espusizioni putinziali Un prufessiunale per quelli chì participanu à usu di questu intermediu chimicu per intruzzione di u Sulfo- U Group Sulfore (-ch 2 CH 2-) in molecule di altri prudutti.
    Carcinogenicità 1,3-Propane Sultone hè ragiunatu publicà à esse carcinogeni umani basatu nantu à evidenza suficiente di carcinogenicità da l'studii in spirimenti.
    Destinu ambientale Routes è Pathways è proprietà fisiche pertinenti
    Apparenza: Crystally biancu crystalline o senza incolore.
    Soleubiliche: Soluble prestu in Keesones, ecce, è idrocarburi aromatchi; insoluble in idrocarbuli alifatichi; è solubile in acqua (100 gl-1).
    U cumpurtamento in acqua, sedimentu, e terrafà se 1,3-PROPUE HYORN hè liberatu idrolyassi idrolisi se u soil hè umidu, basatu in a sita rapidità osservata in una soluzione aquosa. Dapoi u idrolismu rapidu, adsorpimentu à è a volatilizazione di u terrenu ùn ùn sò micca previste di i prucessi significativi, duvè micca dati specializzati in terra di 1,3-propanu Sultone in terra eranu situate. S'ellu hè liberatu in acqua, serà aspittatu à idrolia rapida. U pruduttu di idrolisi hè un acidu di 1-hydroxy- 1-pruposte. Siccomu idrolyzes rapidamente, a vulatilcentrazione, a vulatilizzazione, è adsorzione à i sedimenti è i solidi sospettati ùn sò micca previsti di esse prucessi significativi. Se hà liberatu à l'ambiente, serà sottumessu à fotoxidation via reazione vapore-fase cù radicali idrociclici di fotochimicamente cù una mità di vita di 8 ghjorni stimati per questu prucessu.
    Spedizione Soliti tossichi un2811, organicu, N ° CLASS: 6,1; Labels: 6,1-MATERIALI (NOME TECNALE Necessaria. LIQUIDI TOXICI UN2810, organicu, N ° CLASS: 6,1; Labels: 6,1-MATERIALI (NOME TECNALE Necessaria.
    Valutazione Toxicity A reazione di propanu sultone cù Guanosine è DNA in FH 6-7.5 hà datu un N7-Alkylguanosine cum'è u pruduttu principale (> 90%). Evidenza simili chì anu suggeritu chì dui di e derivamenti minori eranu n1- è n6-alkyl derivative, cuntabilità per circa 1,6 è 0,5% di e addutti finali, rispettivamente. N7- È N1-ALKYLGUANINE eranu ancu rilevati in l'ADN hà riagitu cù propanu sultone.
    Incompatibilità Incompatibile cù ossidizatori (Chjoratici, Nitrates, Peroxides, permanganate, perchlorates, caplorates, chlorine, bromu, flaorina, etc.); U cuntattu pò causà focu o sfruttà. Fighjate a materiale alkaleine, base forti, acidi forti, Oxoacidi, emoxides.

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi