internu_banner

I prudutti

1,3-Propane sultone

Breve descrizione:


  • Nome di u produttu:1,3-Propane sultone
  • Sinonimi:3-IDROSSI-1-PROPANESULFONIC ACID GAMMA-SULTONE;3-IDROSSI-1-PROPANESULFONIC ACID SULTONE;3-IDROSSI-1-PROPANO SULFONIC ACID; OXATHIOLANE, 2,2-DIOXIDE;1,3-PROPANESULTONE;PROPANE SULTONE
  • CAS:1120-71-4
  • MF:C3H6O3S
  • MW:122.14
  • EINECS:214-317-9
  • Categorie di prudutti:Composti di zolfo è seleniu; Composti eterociclici; Chimica industriale/fine; Boro, nitrile, tio, & TM-Cpds; Eterocicli; Eterocicli alogenati, Quinuclidine; Intermedi farmaceutici; 1120-71-4
  • Mol File:1120-71-4.mol
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    asdsad1

    Propane sultone Proprietà Chimica

    Puntu di fusione 30-33 °C (lit.)
    Puntu di ebollizione 180 °C/30 mmHg (lit.)
    densità 1,392 g/mL à 25 °C (lit.)
    pressione di vapore 0.001-0.48Pa à 20-25 ℃
    indice di rifrazione 1.4332 (stima)
    Fp > 230 °F
    temperatura di almacenamiento. Atmosfera inerte, temperatura ambiente
    forma polvera
    culore Biancu o incolore à giallu chjaru
    Solubilità in acqua Pocu soluble
    Puntu di congelazione 30,0 à 33,0 ℃
    Sensibule Sensibili à l'umidità
    BRN 109782
    Stabilità: Stabile, ma sensibile à l'umidità.Incompatibile cù agenti oxidanti forti, acidi forti, basi forti.
    InChikey FSSPGSAQUIYDCN-UHFFFAOYSA-N
    LogP -2,86--0,28 à 20 ℃
    Riferimentu à a basa di dati CAS 1120-71-4 (Riferimentu di a basa di dati CAS)
    Riferimentu di Chimica NIST 1,2-Oxathiolane, 2,2-dioxide (1120-71-4)
    IARC 2A (Vol. 4, Sup 7, 71, 110) 2017
    Sistema di Registro di Sustanze EPA 1,3-Propane sultone (1120-71-4)

    Informazioni di sicurezza

    Codici di Periculu T
    Dichjarazioni di risicu 45-21/22
    Dichjarazioni di sicurità 53-45-99
    RIDADR UN 2810 6.1/PG 3
    WGK Germania 3
    RTECS RP5425000
    F 21
    TSCA
    HazardClass 6.1
    Packing Group III
    Codice HS 29349990
    Dati di sustanzi periculosi 1120-71-4 (Dati di sustanzi periculosi)

    Usu è Sintesi di Propane sultone

    Descrizzione Propane sultone cunnisciutu ancu com'è 1,3-propane sultone hè statu prima pruduciutu in i Stati Uniti in u 1963. Propane sultone esiste à a temperatura di l'ambienti cum'è un liquidu incolore cù un odore bruttu o cum'è un solidu cristalinu biancu.
    Pruprietà chimica 1,3-Propane sultone hè un solidu cristalinu biancu o un liquidu incolore sopra à 30 ° C.Si scioglie un odore cattivo.Hè solu solubile in acqua è parechji solventi organici cum'è cetoni, esteri è idrocarburi aromatici.
    Usi 1,3-Propane sultone hè utilizzatu cum'è un intermediu chimicu per intruduce u gruppu sulfopropyl in molécule è cunferisce solubilità in acqua è un caratteru anionicu à e molécule.Hè usatu cum'è un intermediu chimicu in a pruduzzione di fungicidi, insetticidi, resine di scambiu di cationi, coloranti, acceleratori di vulcanizazione, detergenti, agenti di lathering, bacteriostati, è una varietà di altri sustanzi chimichi è cum'è un inhibitore di corrosione per l'acciaio dolce (untempered).
    Applicazione 1,3-Propanesultone hè un estere sulfonicu ciclicu utilizatu principarmenti per intruduce una funziunalità sulfonica di propanu in a struttura urganica.Hè stata aduprata in a preparazione di poli[2-ethynyl-N-(propylsulfonate)pyridinium betaine], novu catalizzatore liquidu ionicu acidicu supportatu di poli (4-vinylpyridine), novu catalizzatore liquidu ionicu acidicu supportatu di poli (4-vinylpyridine).
    1,3-Propanesultone pò esse usatu per sintetizà:
    Un catalizzatore di silice mudificatu à l'acidu sulfonicu funziunale à l'acidu ionicu chì pò esse usatu in l'idrolisi di a cellulosa.
    Sali fusi di tippu Zwitterionic cù proprietà uniche di conduttura di ioni.
    Siliconi organofunzionali zwitterionici per quaternizzazione di siliconi funzionali ammini organici.
    Preparazione L'1,3-propane sultone hè pruduciutu cummirciali da a desidratazione di l'acidu gamma-hydroxy-propanesulfonic, chì hè preparatu da sodium hydroxypropanesulfonate.stu salitu di sodiu hè preparatu da l'aghjunzione di bisulfite di sodiu à l'alcool allyl.
    Definizione 1,3-Propane sultone hè un sultone.Hè utilizatu com'è intermediate chimicu.Quandu si riscalda à a descomposizione, emette fumi tossichi di ossidi di sulfuru.L'umani sò potenzialmente esposti à i residui di 1,3-propane sultone quandu utilizanu prudutti fabbricati da stu compostu.I viaghji primari di l'esposizione umana potenziale à 1,3-propane sultone sò l'ingestimentu è l'inalazione.U cuntattu cù questu chimicu pò causà irritazione ligera di l'ochji è a pelle.Hè ragiunamente anticipatu per esse un carcinogenu umanu.
    Descrizzione generale Propanesultone hè un liquidu sinteticu, incolore o solidu cristalinu biancu chì hè solu solubile in acqua è parechji solventi organici cum'è cetoni, esteri è idrocarburi aromatici.Puntu di fusione 86 °F.Rilascia un odore cattivu quandu si fonde.
    Reazioni di l'aria è di l'acqua Soluble in acqua [Hawley].
    Profilu di reattività 1,3-Propanesultone reagisce lentamente cù l'acqua per dà l'acidu 3-hydroxopropanesulfonic.Sta reazzione pò esse accelerata da l'acidu.Pò reagisce cù agenti riducenti forti per dà sulfuru d'idrogenu tossicu è inflammable.
    Periculu Possibile carcinogenu.
    Periculu per a salute Propane sultone hè un carcinogenu in l'animali sperimentali è un suspettatu carcinogenu umanu.Nisuna dati umani sò dispunibili.Hè un carcinogenu in i rati quandu hè datu per via orale, per via intravenosa, o per esposizione prenatale è un carcinogenu lucale in i topi è i rati quandu hè datu per via sottucutanea.
    Infiammabilità è esplosibilità Non inflamable
    Profilu di sicurità Carcinogenu cunfirmatu cù dati sperimentali di carcinogeni, neoplastigeni, tumorigeni è teratogeni.Velenu per via sottucutanea.Moderatamente tossicu per u cuntattu di a pelle è per via intraperitoneali.Dati di mutazione umana rappurtati.Implicatu cum'è carcinogenu di u cervellu umanu.Un irritante di slun.Quandu si riscalda à a decomposizione, emette fumi tossichi di SOx.
    Espusizioni putinziali Un periculu potenziale per quelli chì participanu à l'usu di stu intermediu chimicu per intruduce u gruppu sulfopropyl (-CH 2 CH 2 CH 2 SO 3-) in molécule di altri prudutti.
    Carcinogenicità 1,3-Propane sultone hè ragiunamente anticipatu per esse un carcinogenu umanu basatu annantu à evidenza sufficiente di carcinogenicità da studii in animali sperimentali.
    Fate ambientale Routes and Pathways and Properties Physicochemical Rilevanti
    Apparenza: solidu cristalinu biancu o liquidu incolore.
    Solubilità: facilmente solubile in chetoni, esteri è idrocarburi aromatici;insolubile in idrocarburi alifatici;è solubile in acqua (100 gl-1).
    Cumportamentu di Partition in Water, Sediment, and Soil Se 1,3-propane sultone hè liberatu à a tarra, si s'aspittava à idrolizà rapidamente se u tarritoriu hè umitu, basatu annantu à l'idrolisi rapida osservata in suluzione aquosa.Siccomu s'idrolizza rapidamente, l'adsorzione è a volatilizazione da a terra umida ùn sò micca previsti per esse prucessi significativi, ancu s'ellu ùn ci era micca datu specificamente in quantu à u destinu di 1,3-propane sultone in terra.S'ellu hè liberatu in l'acqua, serà attesa di idrolizà rapidamente.U pruduttu di l'idrolisi hè l'acidu 3-idrossi-1-propansulfonicu.Siccomu s'idrolizza rapidamente, a bioconcentrazione, a volatilizazione è l'adsorzione à i sedimenti è i solidi sospesi ùn sò micca previsti per esse prucessi significativi.S'ellu hè liberatu in l'atmosfera, serà suscettibile à a fotoossidazione per via di a reazione in fase di vapore cù radicali idrossilici produtti fotochimicamente cù una semivita di 8 ghjorni stimata per stu prucessu.
    spedizione UN2811 Solidi tossici, organici, nos, Classe di Periculu: 6.1;Labels: 6.1-Materiali velenosi, Nome Tecnicu Required.UN2810 Liquidi tossichi, organici, nos, Classe di Periculu: 6.1;Labels: 6.1-Materiali velenosi, Nome Tecnicu Required.
    Valutazione di a tossicità A reazione di propane sultone cù guanosina è DNA à pH 6-7,5 hà datu una N7-alkylguanosine cum'è u pruduttu principale (> 90%).Evidenze simili suggerenu chì dui di l'adduct minori eranu derivati ​​N1- è N6-alkyl, chì rapprisentanu circa 1,6 è 0,5% di l'adducts totali, rispettivamente.N7- è N1-alkylguanine sò stati ancu rilevati in l'ADN reagitu cù propane sultone.
    Incompatibilità Incompatibile cù oxidanti (clorati, nitrati, perossidi, permanganati, perchlorates, cloru, bromu, fluoru, etc.);u cuntattu pò causà incendi o splusioni.Mantene luntanu da materiali alkalini, basi forti, acidi forti, oxoacids, epossidi.

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi