Sinonimi: 18-Crownather-6; 18-Coron-6 Ehicer ciclicu è l'ossedu ciclica; NSC159836; 1.,4,16-hexaoxacluococlaoctadecla
● Apparenza / culore: solidu ligeramente giallu
● Pressione di vapore: 4.09e-06Mmhg à 25 ° C
● U puntu di fusione: 42-45 ºC (Lit.)
● Indice refractivu: 1,404
● U puntu di bollimentu: 395,8 ºC à 760 mmhg
● U puntu flash: 163.8 ºc
● Psa:55,38000
● Densità: 0.995 G / cm3
● logp: 0,09960
● Tempe di Storage. :store à 0-5 ° C
● Sensible.:Yhegstopic
● solubilità.:chloroform (ligeramente), metanol (assai ligeramente)
● solubilità d'acqua. :solubile
● XLOGPE: -0.7
● Cuntinu di donatore di idrogenu: 0
● Cuntellu di Accettazione di Hydrogen: 6
● U Conte di Bond Rotatable: 0
● massa esatta: 264,15728848
● Conte di Atom pesante: 18
● cumplessità: 108
Climiche Chimic:Altre classes -> Altri composi organi
Smiles canonichi:Cqecoccinococco1
Usa:Un catalizatore di trasferimentu utile. 18-Coron-6 hè adupratu cum'è un pappagallo efficace di trasferimentu è cum'è agente cumplessu cù una varietà di piccula cazione. Hè implicatu in a sintesi di Diaryl Eterhers, Diyl Thioethers, è DiyLia Mediated da Potassiu Flauroridi-Alumina è 18-Crown-6. IT facilita u solubilità di permangata potassiu in benzene, chì hè adupratu per l'ossidante l'cumposte organiche. Hè accusatu à accelerà diverse rèzzioni di sustituzione è a piuggia u putere di nucleofili cum'è l'acetariu di potassiu. Hè utilizzatu in a reazzione di l'alcilazione in a presenza di carbonate di u potassiu, n-alcilazione di glutilia è u successu cun scarccarbonfon. U cumplessu hà furmatu da a so reazione cù a cicateria di i cicisii in u catalosimu in u cyanosilylazione di i belydes, i ketones è quinines cù trimethilsily cianide. 18-Coron-6 pò esse usatu per catalizà a n-Alkilazione di i cumposti etelociclici è allylation di aldeide funziunati.
18-corona-6hè un oter super ciclico cù a formula chimica c12H24o6. Hè chjamatu "18 - corona-6" Perchè hè cuntene un anellu di sei atomi ossigati, forse una struttura cum'è una corona, è hà 18 carboni in totale. Hè un solidu incolore, cristallinu chì hè solubile in solventi organichi ma relativamente insoluble in acqua.
U nome "a corona" hè derivatu da a simplice di strutturale strutturale cumpostiva à una corona per via di i sei atomi ossigenu disposti in un mudellu circular. Questa struttura unica dà à 18-Crown-6 e so proprietà speciale è permette di esse assai usatu in parechje applicazioni.
Una di e caratteristiche chjave di 18-corona-6 hè a so capacità di cumplessu cù ioni di u metallu. L'atomizzii ossigenu in u curona anellu pò coordinà e cazioni di metalli, cume portiziu, sodianu, o calciu, per furmà compessi stabilità di coordenzione. Sta pruprietà face 18-corona - 6 un compostu assai adupratu in u Campu di Chimica di Coordenzione.
A cumplessione di ioni di metallu da 18-corona-6 pò avè parechje applicazioni:
Fasi Catalyst Catalyst:Cum'è benzyltrimhilammonium cloroiu, 18-Crown-6 pò ancu agisce cum'è un fasbu di trasferimentu. ITID INWERINGMPYS SPECIECHIZIONI CARGIU, cume ioni di metallu, trà fasi immiscivi, impariscenu reazzione chì averia altrimenti esse difficiule o impussibile. A cavità di a corona di a corona pò encapsulà e cazioni di metallu, chì li permettenu di passà e membrane o u trasferimentu trà i solventi differenti.
Estrazione di ion metallica è separazione:18-corona-6 hè spessu usatu in voci di l'estrazione di solvente à l'istica selettivamente o separata specifiche di metalli specificate da i mezelli cumplesse. A so capacità di ligà cù certa cavazioni di metallu permette a isolazione è a purificazione di sti ioni da una mistura.
Ricunniscenza di ioni è sensing:A cumplessione di ioni di u metallu da 18-Crown-6 pò esse adupratu in u disignu di i sensori chimichi è l'elettrodi di ioni. Incorporate 18-corona-6 in sensori sistemi, hè pussibule detetta micca in sensori è misura ioni di metalli specifichi secondu a so cavità eterica di corona.
Sistemi di spedizione di droghe:A capacità di 18-corona-6 per furmà cumplessi cù ioni di u metallu pò esse adupratu in i sistemi di spedizione di droghe. Per enpsulating meter ions maestru cavità di corona eter, hè pussibule prutegge i ions metallilità durante u trasportu è a liberazione di u situ cuntrullatu.
In generale, 18-corona-6 hè un compostu versatile chì trova l'applicazioni in fasbi di trasferimentu, l'estrazione di ioni di u metallu, e ricunniscenza di ioni. A so struttura d'etere di a corona unica è e proprietà di cumplessione facenu un strumentu preziosu in diversi campi di a ghjemina è a scienza di materiali.