Sinonimi: DBenzo-18-corona-6; polether xxviii
● Apparenza / Culore: Biancu à Powder Pully Legeremente Beige
● Pressione vapore: 3.65e-10mmhg À u 25 ° C
● U puntu di fusione: 162-164 ° C (illuminatu.)
● Indice refractivu: 1,5
● PUNTU BOILLING: 503.1 ° C à 760 mmhg
● U puntu Flash: 206 ° C
● Psa:55,38000
● Densità: 1.108 g / cm3
● logp: 2.94880
● Tempu di Storage. :Store sottu + 30 ° C.
● Sensibili.: Sensibili
● solubilità.:0.007G/l
● Solubilità di l'acqua.:SParingly solubile
● XLOGP3: 2.2
● Cuntinu di donatore di idrogenu: 0
● Cuntellu di Accettazione di Hydrogen: 6
● U Conte di Bond Rotatable: 0
● massa esatta: 360,15728848
● Conte di Atom pesante: 26
● cumplessità: 300
Climiche Chimic:Altre classes -> Altri composi organi
Smiles canonichi:C1coc2 = CC = CC = C8OCCOCCOC3 = CC = CC = CCOCO1
Usa:Dibenzo-18-Coron-6, hè adupratu cum'è un materiale crudu impurtante è intermediu usatu in sintesi organica, farmacicals è agrochimichi. Hè un impurtante intermediu organicu. Corona ether / Dibenzo-18-corona-6 per sintesi. Cas u 14177-32-7, Missa Mòrar 360.41 G / Mol.
DBenzo-18-corona-6, ancu cunnisciutu cum'è db18c6, hè un derivatore di 18-corona-6 chì cuntene dui pezzi di benzene attaccate à a struttura di corona ether. Hè un comppostu econimu ciclicu cù a formula chimica C20H24o6. L'aghjunzione di benzene ste à 18-corona - 6 prumette a so stazione è aiuta e so proprietà, faciate Dipenzo-18-Crown-6 un cumpostu unicu.
A presenza di u benzene sonu in Dibenzo-18-corona-menu intrente à l'arbaticità à a moliescu, chì ùn pò influenzà significamenti a so proprietà chimica è fisica. L'additi di queste anelli chì spettanu l'elecronu in u molecule, fà Dibenzo-6 runidi è menu flexibole cumparatu cù i so composti di parent-6.
L'introduzione di l'aria aromatiche in Dibenzo-18-Crown-6 ancu altera a so solubilità è affinità per i solventi differenti. Questa mudificazione porta spessu à solubilità organica, fendu Dibenzo-18-Crown-6 adattatu per diverse applicazioni chì anu bisognu di sistemi solenti di solgenti.
Simile à 18-corona-6, Dibenzo-18-corona-6 conservate a capacità di cumplessu cù izioni di metallicu, forme di cumplessi di coordenzioni stabili. A presenza di l'anelli benzene pudere ancu a selezzione di queste complexività di queste bigamenti Ion Top Complexates, l'utente di i cordola di u metallu, separazione, sensazione, è in catalisi, cumpurtamentu di i genitori.
Dibenzo-18-Crown-6 Rigidità è a stabilità hà ancu più resistente à a degradazione termale cumparata à 18-corona-6. Questa funzione cuntribuisce à a so applicazione in reazzione è prucessi di temperatura à alta temperatura.
Mentre Dibenzo-18-Crown-6 sales similimenti in una propria proprietà unica fa un composta preziosa in catordina, cataloseis, catalisia. L'aghjunzione di benzene sonu e so valutazione di corona, mudificate a so stabilità, modifica a so caratteristica di solubilia, è l'expands u so assai putenziali è a Scienza di Chimica.
Dibenzo-18-Crown-6 (dB18c6) hà parechje applicazioni in parechji campi, cumprese:
Estrazione di ion metallica è separazione:DB18C6 hè altamente efficace in a cumplessazione di ioni di u metallu. A so capacità di legame selettivamente cù u poté di metallu cum'è sodiu, poetiziu, è ammonium face utile in l'estrazione di ioni di metallu è di a separazione. Pò esse impiegatu in tecniche d'estrazione solitaria per estrattà selettivamente ioni di metalli specifici da una mistura.
Chimica supramoleculariche:DB18C6 hè largamente usatu in a chimica supramoleculare. A so struttura è proprietà unichi facenu adattà à fà complexi di alberghi di ospitu cù vari molécule osteria, cumprese i picculi composte organizzi è Ions organchi. Queste interazzioni di ospiti ùn ponu esse aduprati per u disignu è a custruzzione di sistemi o materiali moleculari funziunali.
Ion sensing:A causa di a so struttura di corona ether, DB18c6 pò seleccionà à ligà cù certe ioni, guidendu à i murizione di e so opticali, elettrochimiche. Sta pruprietà face DB18C6 un preziosu materiale di ion-sensing, chì pò esse impiegatu in u sviluppu di i sensori di ioni è i detectori.
Catalysis:DB18C6 è i so complexi di ioni di metallu ponu agisce cum'è catalizatori per diverse reazzioni. E so strutture uniche furniscenu un ambiente adattatu per facilità trasfurmazioni chimichi specifici. I fattili sò impiegati DB18C6-Basati in Sintesi Organiche, Reactions Oxidazione, è Altri Vignaghjoli.
I prucessi in alta temperatura: a stabilità miliata è a resistenza à a degradazione termale di DB18C6 in paragunatu à 18-Crown-6 facenu adattatu per e candidati à a temperatura di alta temperatura. Pò esse adupratu in e reazzioni di alta temperatura, cumprese a polimerizazione, sintesi biologica, è un'attra temperatura d'alta temperatura.
Sistemi di Solventi: Cum'è mencionatu prima, l'introduzione di l'introduzione in DB18C6 mellora a so solubilità in i sistemi solenti micca polari o aromatici. Sta pruprietà face un compostu utile per l'applicazioni chì necessitanu a so dissoluzione in ambienti solventi specifici.
In generale, a struttura unica di db18c6 ùn abilita una larga inglese di e dumande di chimica di currramole, Dizionario cataloseis, catalisia. A so capacità per interagisce selettivamente cù diverse molécule è ioni di u metallu rende un riposu preziosu in parechji campi di ricerca è industriale.