dentru_banner

Prudutti

Monohydrrochloride di l'etilenediamina; CAS N °: 333-18-6

Breve descrizzione:

  • Nome Chimicu:Monolosedotta monochegeu
  • Castezza nò.:333-18-6
  • Formula molecular:C2h8n2.2 (HCL)
  • Pesu Molecululare:133.021
  • Codice HS.:29212100
  • Numeru Europeu (EC):242-181-0
  • NUMERU NSC:263495.163962
  • UNIU:67M1zlr9SSC
  • ID di sustanza DSstox:DTxsid10885022
  • Wikidata:Q27264147
  • ID chimbl:Chimbl408588
  • File Mol:333-18-6.MOL

Dettaglio di Produttu

Tags di produttu

EthylenEDAMine Monohydrochloride 333-18-6

Sinonimi: 1,2-Diaminoetane; 1.2-Ethanecinay; Edamine; Ella-Diamine; Etileneia (1: 1) Sulfate Conjugate; etylenedamine diydrobromide; etileneia Dihydrochloride; l'iodu di l'iodu di etilenediamina; u dito etileneia; l'idrochléth etilenedemina; etilenedamine monoidro; etileneiamine

Protture chimica di Monohydrochloride di Ethylenecine

● Apparenza / Culore: Powball Crystalline Biancu
● PUNTU DI MELLU:> 300 ° C (LIT.)
● Puntu di bollinu: 119.7 ° C à 760 mmhg
● PUNTU FLASH: 33.9 ° C
● Psa:52,04000
● Densità: 1.159G / cm3
● logp: 1.90840

● Tempu di Storage. :Store sottu + 30 ° C.
● Sensible.:Yhegstopic
● solubilità. :Water: Soluble100mg / ml, chjaru, incolore cù assai giallu
● Solubilità di l'acqua ::300 g / l (20 ºC)
● Cuntinu di donatore di Hydrogen: 3
● U Contu di Accetta di Hydrogen: 2
● U Conte di Bond Rotatable: 1
● massa esatta: 96.0454260
● Conte di Atom pesante: 5
● cumplessità: 6

Infurmazioni Safty

● pictogramma (s):XnXn
● Codici di periculu: XN
● dichjarazioni: 22-36 / 37 / 38-42 / 43
● A dichjarazioni di sicurità: 22-26-36 / 37-45

Uttili utili

Smiles canonichi:C (cn) n.cl
Usa:L'etylenEDamine di diIlydrochloride hè adupratu cum'è stabilizzatore in creme steroidi è u tarra di gomma; inhibitore in soluzioni Antifesu è Fluidi di rinfrescante; in u remover di u pavimentu; in nystatin crema è aminofilla; agentu epossidatu; Acceleratore in bagni di sviluppu di culore in fotografia; in preparazione veterinaria; in geli elettropeling e gelni elettropelli e tidi, filieri, tiliù di sintetici, lagnatori, lubriali, è ochju chjucu; Solvent per Casni, Albenin, Shellac. L'etylenedeamina di Dihydrochloride hè stata aduprata in u metudu di condenimentu di l'etiledia modificatu per a determinazione di u fluorimetricu di catecholamine. Hè stata aduprata per investigà e proprietà di luminiscenza di i cumplessi di l'Euii è TBIII cù l'etileneia. Hè stata aduprata in u sintesi di 1,3,5-Tris (4,5-dihydro-1h-ImidazOL-2-YIMADAZOLA OHYDENECHELLORITE ERA PRIMA Metuda di Consensazione etylenecatico per Catecholamine. Hè stata aduprata per investigà e proprietà di luminiscenza di i cumplessi di l'Euii è TBIII cù l'etileneia. Hè stata usata in a sintiaè di 1.3.5-Tris (4,5-dihydro-1H-Imidazol-2-YL) Benzene.

Introduzione detallata

Monolosedotta monochegeu, ancu cunnisciutu cum'è HCL etyleniuDaMine HCL, hè un compostu chimicu adupratu in i farmaceutichi è l'industrii chimichi. Hè un solidu cristallinu biancu cù un forte odore è hè altamente solubile in acqua.
L'etylenecAndine Monohydrochloride hè derivatu da l'etilenedamina, un cumpostu organicu cumpostu di dui gruppi amino cunnessi da una catena etilene. L'aghjunzione di l'acidu idrochloricu à l'etilenedamina forma u sal di monocedrochloride.
Stu compostu hà una varietà di applicazioni per via di a so capacità di furmà cumplessi di coordinazione cù ioni di u metallu. Hè cumunemente cum'è agente di chelating à solubiliare i cuni metallici, cum'è un incusizione di e corrosione, è cum'è precursore di farmaceutichi, agrochimi, è resine, è resine.
L'etylenediaamina Monohydrochloride hè classificatu cum'è una sustanza periculosa è deve esse manipulatu cù cura curretta. Pò causà a pelle è l'irritazione di l'ochju nantu à u cuntattu è pò esse dannusu se ingeritu o inhalatu. L'equipaggiu protettivu currettu è precauzioni sò stati pigliati quandu travaglianu cun questu compostu.

Applicazione

Ethylenemine Monockhlorside hà diverse applicazioni in diverse industrie:
Industria Pharmaceurica:L'etylenecaminore in monohydrtrochloride hè aduprata cum'è un precursore in a sintesi di diversi medicini è intermediari farmaceutici. Hè participatu à a produzzione di antihistamini, droghe antimalarii, anestetica locale, è altre droghe.
Industria Chimica:L'etylenecAndine Monohydrochloride hè adupratu cum'è un agente di chelating à ioni di metalli cumplessi in reazzioni chimichi. Pò fà furmati cumplessi stabili cù ioni di metalli, chì facendu utile in industriali cum'è l'estrazione di a metalli, elettronie, è elettropelazione.
Industria tessili: L'etylenecine monockhdrotlorId hè usatu cum'è un assistente tinturosu, sopratuttu in a tintura di fibre sintetici. Aiuta à migliurà u tintu di u tintu è a fissazione di i coloranti, chì anu risultatu in intensità di u culore è u culore di culore.
Trattamentu di l'acqua: L'etylenecAndine Monohydrochloride pò esse usatu cum'è un inhibitore di a corrosione in i sistemi di trattamentu d'acqua. Forma una capa protettiva nantu à e superfici metalliche, prevenzione di a corrosione è estendendu a vita di l'equipaggiu.
Adhesivi è resini:L'ethylenemine monochydrtrochlorIde hè adupratu in a produzzione di l'adesivi, e corretti, è resine. Agisce cum'è agente di crosslinging, aiutendu à migliurà e proprietà adesivi è a forza di sti materiali.
Hè indispensabile di seguità e linee di sicurità è di gestisce u gestinu etilenedamine monochidrochloride per causa di a so natura periculosa.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi