Sinonimi: Carbazole n -hyl
● Apparenza / culore: u solidu marrone
● Vapore Pressione: 5,09E-05mmhg À 25 ° C
● U puntu di fusione: 68-70 ° C (lit.)
● Indice refractivu: 1,609
● Puntu di bollimentu: 348.3 ° C à 760 mmhg
● Phunt Po Flash: 164,4.4 ° C
● Psa:4.93000
● Densità: 1.07 g / cm3
● Logp: 3.81440
● Tempiu Tempre :Sealed in secca, temperatura ambienti
● solubilità d'acqua.:inolubile
● XLOGP3: 3.6
● Cuntinu di donatore di idrogenu: 0
● Cuntrettu di accettazione di idrogenu: 0
● U Conte di Bond Rotatable: 1
● Miglia exactu: 195.1047994191
● Conte di Atom pesante: 15
● cumplessità: 203
Climiche Chimic:Isuldi Nitrogenu -> Amini, poliaromatica
Smiles canonichi:CCN1C2 = CC = CC = CC3 = CC = CC = C31
Usa:Intermediu per i tirini, farmaceutichi; chemical agriculi. N-Etilburbeazole hè adupratu cum'è un compositivu in un compositu in un cumpunimentu fotorefrattivu chì cuntene Dilylarnitry, fotocolliscatore, fotocarbuta, (25067-59-8), etylflaxole, è trinturbazuunone vicinu à 100%.
N-etylarbeazolehè un compostu organicu cù a formula chimica c14H13N. Hè un derivatu di Carbazole, un cumpunimentu aromaticu fusu. N-Etilburbeazole hè carattarizata da u sustituzione di un gruppu etile (-c2h5) à l'atomu di u nitrogenu di l'anellu di a carbazole.
N-etylarbeazoleHè un solidu scuru cù un puntu di fusione di circa 65-67 ° C. Hè insoluble in acqua ma solubile in solventi organici cumuni, cum'è etanolu è cloroformu.
A causa di a so struttura chimica unica, N -thylarbazole hà diverse applicazioni:
OLEDS:N-Etilburbeazole hè cumunemente utilizatu cum'è un materiale di trasportu di burato in un dodici di luce di light-emittenti organici). Esposite un bonu affinità elettronica, chì permette injeczione è trasportu efficace di carica in dispusitivi oliati. Questu compostu aiuta à migliurà u spettaculu di u dispositivu è stabilità di oled.
Fotochimia:N-Etilburbeazole hè adupratu cum'è PhotosAssizer in reazzioni fotochimiche. Per talianu pò assorbiu o luce visibile è trasferite l'energia à l'altri reattici, inizià e trasformazioni chimiche specifiche. Sta pruprietà face n -tylarbazole pertinente in campi cum'è fotopolimeri di è fotopolissizione, è fotocatale.
Synthesi organici:N-Etilarbazole serve ancu cum'è un bloccu di edifiziu in a sintesi di cumposti biologicamente attivi è tinte. A so struttura unica permette di participà à diversi reactions chimichi, cume l'ostidazione, alfilazione, adpensativa, adpensativa di a forma molécule organcials complessi.
Chimica Analitica: N -tylarbazole pò esse usata cum'è riagentazione di derivatizazione per l'analisi di certi composti, particulari quelli chì cuntenenu gruppi di funziunali. Questa derivazione tecnica di a so dissecabilità è a stabilità di l'analitica, facilitare a so identicazione è quantificazione in a tecnulugia analitica cum'è HPLC (cromatografia liquida di alta perfziale).
Cum'è cù alcuna manipulazione chimica, prufessa, almacenza precauditi da esse seguiti quandu travaglia cù n-etylarbazole per assicurà una sicurità persunale è ambientale è ambientale.