Sinonimi: 1,1.1 ', 1'-tetametil-4,4' - (metilene-di-p-fenilene) ùn ne micca micca disemicarbade; 4,4 '- (metilene-di-p (n, n-fenilsemicarbazi a); hn 150; z-udt;
● PUNTU DELLING: 177 ° C
● Indice refractivu: 1,639
● PKA: 11.37 ± 0,50 (previstu)
● Psa:88,74000
● Densità: 1.234 g / cm3
● logp: 3.40140
● Tempiu Tempre :Sealed in secca, temperatura ambienti
● solubilità. :solouble in metanol
● pictogramma (s):
● Codici di Periculu:
Usa:N, n '- (metilenebis (4.1-fenilene) bis (2,2-dimetylhydrazinecarbobezide) hè un agente anti-giallu; usatu in a preparazione di l'indice di ossigenu ossigenu di l'oxygen di u ghjornu.
Hn-150 hè un tipu di un agente hemostaticu basatu di Chitoso. Chitosan hè un biopolimu naturalmente derivatu ottenutu da e cunchiglia di crustacei, cum'è i gamberetti è i granchi. Hè stata dimustrata per avè e proprietà emostatiche, u significatu pò aiutà à cuntrullà un sagnante.
Hn-150 hè cuncipitu per esse adupratu in diverse applicazioni mediche è chirurgiche per cuntrullà u sagnamentu in i casi induve i metudi convenziunali ùn ponu micca esse abbastanza. Pò esse applicatu cum'è vestitu o polvere direttamente nantu à u situ di sanguinamentu.
Sembra chì u "Inhibitore giallu Hn-150" hè un tipu d'inhibitore di corrosione utilizatu in l'industria di u pilu per mitigà l'effetti di l'occasione di gasu è di gas.
Queste inhibitori sò cumunimenti aghjuntu à i fluidi di perforati è di i fluidi di produzzione per prutegge i cumpunenti di u metallu è infrastruttura da a corrosione.
L'applicazione esatta di l'inhibitore giallu Hn-150 pò varià secondu i requisiti specifichi di l'operazione di petroliu è di gasu. Tipicamenti, si mischjò in u sistema fluidu o appiicati cum'è un trattamentu superficiale per assicurà a prutezzione di corrosione efficace. Hè impurtante di seguità i strumenti è cunsultanti di u fabricatore cù i prufessiunali in l'industria per e prucedure di l'usu è di l'applicazioni propiu è di l'applicazione.